Arkadaşlar elimde 300 kadar bot var(yumurta) özel bir işim için uygulamaya eklettirmek istiyorum.
Elimde @erenagar'dan aldığım program vardı fakat lisans değişimi yapamıyorum cevap alamadığım için, bu yüzden yardımcı olabilecek arkadaş varmı?
Buyrun hocam, neden mesajınızı göremediğimi bilmiyorum. Gördüysem de yoğunluktan dolayı cevap verememişimdir dolayısıyla kusura bakmayın. İşinizi görelim en yakın zamanda.