Hocam lisans degisimi yaptirmak istiyorum diger pcden silindigi icin eski lisansla kullanamyorum daha önce de belirtmistim alirkan skypeta size.
Bunun icin size kayitlar.txt de ki lisans numarami göndermem yeterli mi?
Tabiki de hocam lisansınızı taşıyabiliriz ayrıca programın son sürümünden de ücretsiz faydalanabileceksiniz. Skype geçelim isterseniz.