Buyrun hocam, neden mesajınızı göremediğimi bilmiyorum. Gördüysem de yoğunluktan dolayı cevap verememişimdir dolayısıyla kusura bakmayın. İşinizi görelim en yakın zamanda.
Hocam lisans degisimi yaptirmak istiyorum diger pcden silindigi icin eski lisansla kullanamyorum daha önce de belirtmistim alirkan skypeta size.
Bunun icin size kayitlar.txt de ki lisans numarami göndermem yeterli mi?