erenagar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tabiki de hocam lisansınızı taşıyabiliriz ayrıca programın son sürümünden de ücretsiz faydalanabileceksiniz. Skype geçelim isterseniz.
Eren hocam işleri biliyorsun az çok benim sık giremiyorum, pm attım ben size. Lisansıda pm gönderiyorum şu an yarın 12-1 gibi skype'da olacağım.

Allah razı olsun.