Uygulamaya bot ekleme? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Uygulamaya bot ekleme?
9
●
535
R10.net
Sosyal Medya
Twitter (X)
Uygulamaya bot ekleme?
1
2
11-10-2014, 12:01:56
#10
erenagar
VaDaa adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Eren hocam işleri biliyorsun az çok benim sık giremiyorum, pm attım ben size. Lisansıda pm gönderiyorum şu an yarın 12-1 gibi skype'da olacağım.
Allah razı olsun.
Tam zamanında online olmuşum.
ne demek hocam memnuniyetiniz birinci önceliğimdir..
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler