• 10-10-2014, 16:27:59
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar elimde 300 kadar bot var(yumurta) özel bir işim için uygulamaya eklettirmek istiyorum.

    Elimde @erenagar'dan aldığım program vardı fakat lisans değişimi yapamıyorum cevap alamadığım için, bu yüzden yardımcı olabilecek arkadaş varmı?
  • 10-10-2014, 16:32:14
    #2
    Ozelden ulaş hocam halledelım
  • 10-10-2014, 16:34:28
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba bana pm atabilirsiniz halledebilirim.
    hesaplarınızı uygulamaya dahil edebilirim
    Pm yolladım.
  • 10-10-2014, 19:23:02
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Stwity veya mtweet ise bende iÅŸleminizi halledebilirim hocam.

    Mobil cihazdan gönderilmiştir...
  • 10-10-2014, 21:38:29
    #5
    Merhaba hocam,
    https://www.r10.net/twitter/1340180-d...a-fazlasi.html
    sistemimizden otomatik yaptırabilirsiniz.
  • 10-10-2014, 23:38:18
    #6
    VaDaa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar elimde 300 kadar bot var(yumurta) özel bir işim için uygulamaya eklettirmek istiyorum.

    Elimde @erenagar'dan aldığım program vardı fakat lisans değişimi yapamıyorum cevap alamadığım için, bu yüzden yardımcı olabilecek arkadaş varmı?
    Buyrun hocam, neden mesajınızı göremediğimi bilmiyorum. Gördüysem de yoğunluktan dolayı cevap verememişimdir dolayısıyla kusura bakmayın. İşinizi görelim en yakın zamanda.
  • 11-10-2014, 00:25:09
    #7
    Üyeliği durduruldu
    erenagar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Buyrun hocam, neden mesajınızı göremediğimi bilmiyorum. Gördüysem de yoğunluktan dolayı cevap verememişimdir dolayısıyla kusura bakmayın. İşinizi görelim en yakın zamanda.
    Hocam lisans degisimi yaptirmak istiyorum diger pcden silindigi icin eski lisansla kullanamyorum daha önce de belirtmistim alirkan skypeta size.

    Bunun icin size kayitlar.txt de ki lisans numarami göndermem yeterli mi?
  • 11-10-2014, 00:35:36
    #8
    VaDaa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam lisans degisimi yaptirmak istiyorum diger pcden silindigi icin eski lisansla kullanamyorum daha önce de belirtmistim alirkan skypeta size.

    Bunun icin size kayitlar.txt de ki lisans numarami göndermem yeterli mi?
    Tabiki de hocam lisansınızı taşıyabiliriz ayrıca programın son sürümünden de ücretsiz faydalanabileceksiniz. Skype geçelim isterseniz.
  • 11-10-2014, 03:19:24
    #9
    Üyeliği durduruldu
    erenagar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tabiki de hocam lisansınızı taşıyabiliriz ayrıca programın son sürümünden de ücretsiz faydalanabileceksiniz. Skype geçelim isterseniz.
    Eren hocam işleri biliyorsun az çok benim sık giremiyorum, pm attım ben size. Lisansıda pm gönderiyorum şu an yarın 12-1 gibi skype'da olacağım.

    Allah razı olsun.