• 20-04-2022, 13:28:51
    #10
    poyrazdursuncan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İyi hizmet vermiş olabilir. Ama överken düşük fiyatı ortaya koymanın doğru olduğunu düşünmüyorum. Umarım asgari fiyatların altında anlamamışsınızdır. İyice emeğin hakkını da öldürmemek lazım.
    Ben düşük fiyat olduğu için tercih etmedim ki kendisini hizmeti için tercih ettim. Fiyat bile belirtmediğim halde üstteki arkadaş fiyat ile alakalı boş bir yorum yaptığı için uygun fiyattan bahsettim. Tanıdıklarımdan çok daha düşük fiyat verdiğini ilettim sadece. Asgari tutarda altı değil.
  • 20-04-2022, 13:39:44
    #11
    krmbzkurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne alaka ölücük torba dolsun felan, şahıs şirketi açmaya karar verdim arkadaşı buldum iletişime geçtim ücreti karşılığında hizmet verip her türlü konuda destek oldu ve olmaya da devam ediyor. Bence daha çok sizin gibi laf olsun torba olsun diye konuşanlar daha çok var burada...

    Sizin tarafınıza laf etmedim ki, ne bu celal ? Bazı şeyleri bilmeden yorum yapmayın.

    Şirketiniz için bol satışlar dilerim..
  • 20-04-2022, 13:40:47
    #12
    gulyaprak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sizin tarafınıza laf etmedim mi, ne bu celal ? Bazı şeyleri bilmeden yorum yapmayın.

    Şirketiniz için bol satışlar dilerim..
    Konuma gelip bu şekilde bir yorum yazmanız hoş değil ama... Teşekkür ederim iyi forumlar.
  • 20-04-2022, 13:48:48
    #13
    Mali Müşavir
    gulyaprak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sizin tarafınıza laf etmedim mi, ne bu celal ? Bazı şeyleri bilmeden yorum yapmayın.

    Şirketiniz için bol satışlar dilerim..
    Benim tarafa mı laf ettiniz hocam anlamadım hizmet almadığınız birine karşı kesin yargı konuşmanız çok yanlış. Forumda birçok kişi beni tanır mesela şu an bu konuya yorum yapan @DenqeSiz; hocam da forumdaki birçok kişiye ücret bile almadan yardımcı olduğumu bilir. Birini kaliteli hizmet verip vermediğini onunla çalışarak anlarsınız önyargı ile yaklaşarak değil. Bkz. @ahmeettsn; @salihcglyn; @HexaGroup; @mertcaglayan; @Selmanb; @kuntermedya;
  • 20-04-2022, 13:52:03
    #14
    benimmuhasebecim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim tarafa mı laf ettiniz hocam anlamadım hizmet almadığınız birine karşı kesin yargı konuşmanız çok yanlış. Forumda birçok kişi beni tanır mesela şu an bu konuya yorum yapan @DenqeSiz; hocam da forumdaki birçok kişiye ücret bile almadan yardımcı olduğumu bilir. Birini kaliteli hizmet verip vermediğini onunla çalışarak anlarsınız önyargı ile yaklaşarak değil. Bkz. @ahmeettsn; @salihcglyn; @HexaGroup; @mertcaglayan; @Selmanb; @kuntermedya;

    Kimsenin kalitesine laf etmedim hocam, yalnızca piyasayı öldüren fiyatlar vermenizi anlayamadım. Müşteri herkes için özel, ancak müşteri çekmek için Fiyatları diplere çekmek etik değil.

    Hayırlı işler dilerim

    Alıntı
    tanıdık dediğim 3 farklı muhasebeciden çok daha düşük fiyat verdi kendisi.
  • 20-04-2022, 13:54:02
    #15
    Mali Müşavir
    gulyaprak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kimsenin kalitesine laf etmedim hocam, yalnızca piyasayı öldüren fiyatlar vermenizi anlayamadım. Müşteri herkes için özel, ancak müşteri çekmek için Fiyatları diplere çekmek etik değil.

    Hayırlı işler dilerim
    Asıl ben size hayırlı işler dilerim bizler piyasayı öldüren fiyatlar vermiyoruz bilip bilmeden yorum yapmayın bence müşteri herkes için özel diplere falan çektiğimizde yok.
  • 20-04-2022, 14:21:33
    #16
    benimmuhasebecim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim tarafa mı laf ettiniz hocam anlamadım hizmet almadığınız birine karşı kesin yargı konuşmanız çok yanlış. Forumda birçok kişi beni tanır mesela şu an bu konuya yorum yapan @DenqeSiz; hocam da forumdaki birçok kişiye ücret bile almadan yardımcı olduğumu bilir. Birini kaliteli hizmet verip vermediğini onunla çalışarak anlarsınız önyargı ile yaklaşarak değil. Bkz. @ahmeettsn;
    Kendi adıma yorum yapmak isterim;

    @benimmuhasebecim; ile zaten daha önceden konuşuyorduk, başka bir mali müşavir ile şirketim varken ondan alamadığım bilgileri kendisinden aldım, bu konuda zaten bilgisini göstermiş oldu ve söylediği önerdiği her şeyde doğru çıktı. Kendisi bu sektörde gayet bilgi biri, ayrıca her konuda destek olmakta. Örneğin şirket açmak için size aracılık hizmeti veren bir firma mevcut, bunun adını herkes çok iyi biliyordur. Ödemeyi aldıktan sonra desteği kestiğini biliyoruz ama @benimmuhasebecim; için bu durum geçerli değildir.

    Kendisine tekrardan teşekkür ederim
    • krmbzkurt
    krmbzkurt bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 20-04-2022, 15:03:20
    #17
    benimmuhasebecim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim tarafa mı laf ettiniz hocam anlamadım hizmet almadığınız birine karşı kesin yargı konuşmanız çok yanlış. Forumda birçok kişi beni tanır mesela şu an bu konuya yorum yapan @DenqeSiz; hocam da forumdaki birçok kişiye ücret bile almadan yardımcı olduğumu bilir. Birini kaliteli hizmet verip vermediğini onunla çalışarak anlarsınız önyargı ile yaklaşarak değil. Bkz. @ahmeettsn; @salihcglyn; @HexaGroup; @mertcaglayan; @Selmanb; @kuntermedya;
    @benimmuhasebecim; hocamla uzun süredir çalışıyoruz ve piyasayı öldürme gibi bir durum olduğunu hiç düşünmüyorum.
    Sizce burada önemli olan aylık ne kadar muhasebe ücreti verdiğimiz mi yoksa aldığımız hizmet mi? Dijital çağda yaşıyoruz ve çoğu gerekliliği, güncelliği bilen bir Mali Müşavir bulmak çok zor. Kaç muhasebeciyle görüştüm çoğu dijital ne bilmezler ama en son @benimmuhasebecim; ile çalışmaya başladık. Gayet memnunum, herkese tavsiye ederim.
  • 20-04-2022, 15:07:27
    #18
    Selmanb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @benimmuhasebecim; hocamla uzun süredir çalışıyoruz ve piyasayı öldürme gibi bir durum olduğunu hiç düşünmüyorum.
    Sizce burada önemli olan aylık ne kadar muhasebe ücreti verdiğimiz mi yoksa aldığımız hizmet mi? Dijital çağda yaşıyoruz ve çoğu gerekliliği, güncelliği bilen bir Mali Müşavir bulmak çok zor. Kaç muhasebeciyle görüştüm çoğu dijital ne bilmezler ama en son @benimmuhasebecim; ile çalışmaya başladık. Gayet memnunum, herkese tavsiye ederim.
    Ben de ücreti düşük olduğu için kendisiyle çalışmadığımı en başından beri belirttim. 50 - 100 tl ile kimse zengin olmaz. Önemli olan alınan hizmet.