Ne alaka ölücük torba dolsun felan, şahıs şirketi açmaya karar verdim arkadaşı buldum iletişime geçtim ücreti karşılığında hizmet verip her türlü konuda destek oldu ve olmaya da devam ediyor. Bence daha çok sizin gibi laf olsun torba olsun diye konuşanlar daha çok var burada...
Sizin tarafınıza laf etmedim ki, ne bu celal ? Bazı şeyleri bilmeden yorum yapmayın.
Şirketiniz için bol satışlar dilerim..