benimmuhasebecim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benim tarafa mı laf ettiniz hocam anlamadım hizmet almadığınız birine karşı kesin yargı konuşmanız çok yanlış. Forumda birçok kişi beni tanır mesela şu an bu konuya yorum yapan @DenqeSiz; hocam da forumdaki birçok kişiye ücret bile almadan yardımcı olduğumu bilir. Birini kaliteli hizmet verip vermediğini onunla çalışarak anlarsınız önyargı ile yaklaşarak değil. Bkz. @ahmeettsn;
Kendi adıma yorum yapmak isterim;

@benimmuhasebecim; ile zaten daha önceden konuşuyorduk, başka bir mali müşavir ile şirketim varken ondan alamadığım bilgileri kendisinden aldım, bu konuda zaten bilgisini göstermiş oldu ve söylediği önerdiği her şeyde doğru çıktı. Kendisi bu sektörde gayet bilgi biri, ayrıca her konuda destek olmakta. Örneğin şirket açmak için size aracılık hizmeti veren bir firma mevcut, bunun adını herkes çok iyi biliyordur. Ödemeyi aldıktan sonra desteği kestiğini biliyoruz ama @benimmuhasebecim; için bu durum geçerli değildir.

Kendisine tekrardan teşekkür ederim