Benim tarafa mı laf ettiniz hocam anlamadım hizmet almadığınız birine karşı kesin yargı konuşmanız çok yanlış. Forumda birçok kişi beni tanır mesela şu an bu konuya yorum yapan
@DenqeSiz; hocam da forumdaki birçok kişiye ücret bile almadan yardımcı olduğumu bilir. Birini kaliteli hizmet verip vermediğini onunla çalışarak anlarsınız önyargı ile yaklaşarak değil. Bkz.
@ahmeettsn;
@salihcglyn;
@HexaGroup;
@mertcaglayan;
@Selmanb;
@kuntermedya;
Kimsenin kalitesine laf etmedim hocam, yalnızca piyasayı öldüren fiyatlar vermenizi anlayamadım. Müşteri herkes için özel, ancak müşteri çekmek için Fiyatları diplere çekmek etik değil.
Hayırlı işler dilerim
Alıntı
tanıdık dediğim 3 farklı muhasebeciden çok daha düşük fiyat verdi kendisi.