benimmuhasebecim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benim tarafa mı laf ettiniz hocam anlamadım hizmet almadığınız birine karşı kesin yargı konuşmanız çok yanlış. Forumda birçok kişi beni tanır mesela şu an bu konuya yorum yapan @DenqeSiz; hocam da forumdaki birçok kişiye ücret bile almadan yardımcı olduğumu bilir. Birini kaliteli hizmet verip vermediğini onunla çalışarak anlarsınız önyargı ile yaklaşarak değil. Bkz. @ahmeettsn; @salihcglyn; @HexaGroup; @mertcaglayan; @Selmanb; @kuntermedya;

Kimsenin kalitesine laf etmedim hocam, yalnızca piyasayı öldüren fiyatlar vermenizi anlayamadım. Müşteri herkes için özel, ancak müşteri çekmek için Fiyatları diplere çekmek etik değil.

Hayırlı işler dilerim

Alıntı
tanıdık dediğim 3 farklı muhasebeciden çok daha düşük fiyat verdi kendisi.