İyi hizmet vermiş olabilir. Ama överken düşük fiyatı ortaya koymanın doğru olduğunu düşünmüyorum. Umarım asgari fiyatların altında anlamamışsınızdır. İyice emeğin hakkını da öldürmemek lazım.
Ben düşük fiyat olduğu için tercih etmedim ki kendisini hizmeti için tercih ettim. Fiyat bile belirtmediğim halde üstteki arkadaş fiyat ile alakalı boş bir yorum yaptığı için uygun fiyattan bahsettim. Tanıdıklarımdan çok daha düşük fiyat verdiğini ilettim sadece. Asgari tutarda altı değil.