poyrazdursuncan adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
@benimmuhasebecim; E teşekkürüm var.
18
●834
- 20-04-2022, 13:28:51Ben düşük fiyat olduğu için tercih etmedim ki kendisini hizmeti için tercih ettim. Fiyat bile belirtmediğim halde üstteki arkadaş fiyat ile alakalı boş bir yorum yaptığı için uygun fiyattan bahsettim. Tanıdıklarımdan çok daha düşük fiyat verdiğini ilettim sadece. Asgari tutarda altı değil.
- 20-04-2022, 13:39:44krmbzkurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sizin tarafınıza laf etmedim ki, ne bu celal ? Bazı şeyleri bilmeden yorum yapmayın.
Şirketiniz için bol satışlar dilerim.. - 20-04-2022, 13:40:47Konuma gelip bu şekilde bir yorum yazmanız hoş değil ama... Teşekkür ederim iyi forumlar.gulyaprak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-04-2022, 13:48:48Benim tarafa mı laf ettiniz hocam anlamadım hizmet almadığınız birine karşı kesin yargı konuşmanız çok yanlış. Forumda birçok kişi beni tanır mesela şu an bu konuya yorum yapan @DenqeSiz; hocam da forumdaki birçok kişiye ücret bile almadan yardımcı olduğumu bilir. Birini kaliteli hizmet verip vermediğini onunla çalışarak anlarsınız önyargı ile yaklaşarak değil. Bkz. @ahmeettsn; @salihcglyn; @HexaGroup; @mertcaglayan; @Selmanb; @kuntermedya;gulyaprak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-04-2022, 13:52:03benimmuhasebecim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kimsenin kalitesine laf etmedim hocam, yalnızca piyasayı öldüren fiyatlar vermenizi anlayamadım. Müşteri herkes için özel, ancak müşteri çekmek için Fiyatları diplere çekmek etik değil.
Hayırlı işler dilerim
Alıntı - 20-04-2022, 13:54:02Asıl ben size hayırlı işler dilerim bizler piyasayı öldüren fiyatlar vermiyoruz bilip bilmeden yorum yapmayın bence müşteri herkes için özel diplere falan çektiğimizde yok.gulyaprak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-04-2022, 14:21:33Kendi adıma yorum yapmak isterim;benimmuhasebecim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@benimmuhasebecim; ile zaten daha önceden konuşuyorduk, başka bir mali müşavir ile şirketim varken ondan alamadığım bilgileri kendisinden aldım, bu konuda zaten bilgisini göstermiş oldu ve söylediği önerdiği her şeyde doğru çıktı. Kendisi bu sektörde gayet bilgi biri, ayrıca her konuda destek olmakta. Örneğin şirket açmak için size aracılık hizmeti veren bir firma mevcut, bunun adını herkes çok iyi biliyordur. Ödemeyi aldıktan sonra desteği kestiğini biliyoruz ama @benimmuhasebecim; için bu durum geçerli değildir.
Kendisine tekrardan teşekkür ederim
- 20-04-2022, 15:03:20@benimmuhasebecim; hocamla uzun süredir çalışıyoruz ve piyasayı öldürme gibi bir durum olduğunu hiç düşünmüyorum.benimmuhasebecim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sizce burada önemli olan aylık ne kadar muhasebe ücreti verdiğimiz mi yoksa aldığımız hizmet mi? Dijital çağda yaşıyoruz ve çoğu gerekliliği, güncelliği bilen bir Mali Müşavir bulmak çok zor. Kaç muhasebeciyle görüştüm çoğu dijital ne bilmezler ama en son @benimmuhasebecim; ile çalışmaya başladık. Gayet memnunum, herkese tavsiye ederim. - 20-04-2022, 15:07:27Ben de ücreti düşük olduğu için kendisiyle çalışmadığımı en başından beri belirttim. 50 - 100 tl ile kimse zengin olmaz. Önemli olan alınan hizmet.Selmanb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle