@benimmuhasebecim; hocamla uzun süredir çalışıyoruz ve piyasayı öldürme gibi bir durum olduğunu hiç düşünmüyorum.
Sizce burada önemli olan aylık ne kadar muhasebe ücreti verdiğimiz mi yoksa aldığımız hizmet mi? Dijital çağda yaşıyoruz ve çoğu gerekliliği, güncelliği bilen bir Mali Müşavir bulmak çok zor. Kaç muhasebeciyle görüştüm çoğu dijital ne bilmezler ama en son
@benimmuhasebecim; ile çalışmaya başladık. Gayet memnunum, herkese tavsiye ederim.
Ben de ücreti düşük olduğu için kendisiyle çalışmadığımı en başından beri belirttim. 50 - 100 tl ile kimse zengin olmaz. Önemli olan alınan hizmet.