benimmuhasebecim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benim tarafa mı laf ettiniz hocam anlamadım hizmet almadığınız birine karşı kesin yargı konuşmanız çok yanlış. Forumda birçok kişi beni tanır mesela şu an bu konuya yorum yapan @DenqeSiz; hocam da forumdaki birçok kişiye ücret bile almadan yardımcı olduğumu bilir. Birini kaliteli hizmet verip vermediğini onunla çalışarak anlarsınız önyargı ile yaklaşarak değil. Bkz. @ahmeettsn; @salihcglyn; @HexaGroup; @mertcaglayan; @Selmanb; @kuntermedya;
@benimmuhasebecim; hocamla uzun süredir çalışıyoruz ve piyasayı öldürme gibi bir durum olduğunu hiç düşünmüyorum.
Sizce burada önemli olan aylık ne kadar muhasebe ücreti verdiğimiz mi yoksa aldığımız hizmet mi? Dijital çağda yaşıyoruz ve çoğu gerekliliği, güncelliği bilen bir Mali Müşavir bulmak çok zor. Kaç muhasebeciyle görüştüm çoğu dijital ne bilmezler ama en son @benimmuhasebecim; ile çalışmaya başladık. Gayet memnunum, herkese tavsiye ederim.