23 gunde edindiginiz izlenimlerden dolayi bende size tesekkur ederim...
Avatarınıza bakarak konuşuyorum, abi demeliyim yaşça büyüğümsünüz sanırım
Abi, 23 gün önce geldim ama, en az 400 tane şikayet konusu acıldıgınıda farkettim ama moderetörümüz bunlarla 1 gün içinde hallediyor ve ilgileniyor..
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 22:02:02 -->-> Daha önceki mesaj 22:01:21 --
Arada haybeye banlanıyoruz da, çalışıyor adamlar.
tum konulara son postu atan ondan sonra post attırmayan yani her konuda son sozu soleyen bu abimize / arkadaşımıza para toplayıp guzel bir hediye almak lazım

gerçekden şaka maka bi yana forum la tek başına ilgilenen kişi bence radmin ********** dan daha fazla forum uzerinde emegi olan bir arkadaş.
Kesinlikle haklısınız ama siz betimleme yaparsanız, o kadar kişi ile uğraşırken bide sen sinirlendirirsen banlamakta haklı