SemihCAN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
23 gunde edindiginiz izlenimlerden dolayi bende size tesekkur ederim...
Avatarınıza bakarak konuşuyorum, abi demeliyim yaşça büyüğümsünüz sanırım


Abi, 23 gün önce geldim ama, en az 400 tane şikayet konusu acıldıgınıda farkettim ama moderetörümüz bunlarla 1 gün içinde hallediyor ve ilgileniyor..

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 22:02:02 -->-> Daha önceki mesaj 22:01:21 --

AlperDemircan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arada haybeye banlanıyoruz da, çalışıyor adamlar.
caxe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
tum konulara son postu atan ondan sonra post attırmayan yani her konuda son sozu soleyen bu abimize / arkadaşımıza para toplayıp guzel bir hediye almak lazım gerçekden şaka maka bi yana forum la tek başına ilgilenen kişi bence radmin ********** dan daha fazla forum uzerinde emegi olan bir arkadaş.
Kesinlikle haklısınız ama siz betimleme yaparsanız, o kadar kişi ile uğraşırken bide sen sinirlendirirsen banlamakta haklı