Aynen bence radmin bu sistemi aktif etmesi forum içinde bizim içinde iyi oldu 100 kişi vardı yetkili çoğu zaman çevresine tanıdığına göre hareket ediyorlardı şuanda o durum ortadan kalmış ve hızlı ve seri bir şekilde çözüme gidiliyor.
Bu forumun tüm yöneticileri bize ekmek kapısını açan insanlar.. Hepsinden Allah razı olsun..