Konu
Moderatör'e teşekkürüm var!
17-11-2013, 21:57:30
#2
LitmuS
Aynen bence radmin bu sistemi aktif etmesi forum içinde bizim içinde iyi oldu 100 kişi vardı yetkili çoğu zaman çevresine tanıdığına göre hareket ediyorlardı şuanda o durum ortadan kalmış ve hızlı ve seri bir şekilde çözüme gidiliyor.