Ekpyrosis adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bence max. 2 kişi. Biri fazla atarlı, biri konu kilidinde bile espri yapıyor ahahah. 
Ya da karnı aç çalışan, karnı tık çalışan mod farkı.
Şizofrenin Açofren Tokofren sendromu gibi
ahahahaha.