• 24-11-2013, 11:40:47
    #19
    Ekpyrosis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tabi ki tek kişi bu kadar yaramaz insanı nasıl idare edecek
    Bence max. 2 kişi. Biri fazla atarlı, biri konu kilidinde bile espri yapıyor ahahah.

    Ya da karnı aç çalışan, karnı tık çalışan mod farkı. Şizofrenin Açofren Tokofren sendromu gibi ahahahaha.
  • 24-11-2013, 11:49:11
    #20
    AlperDemircan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence max. 2 kişi. Biri fazla atarlı, biri konu kilidinde bile espri yapıyor ahahah.

    Ya da karnı aç çalışan, karnı tık çalışan mod farkı. Şizofrenin Açofren Tokofren sendromu gibi ahahahaha.
    sana kısa sürede bir ban görüyorum hocam
  • 24-11-2013, 11:50:18
    #21
    Kendisi Konuyu Davet Edildi ..
  • 24-11-2013, 11:58:16
    #22
    RQ7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sana kısa sürede bir ban görüyorum hocam
    Herşeyin hayırlısı ya. Teşekkür konusuna teşekkürcü ile teşekkür edilen dışında yazamama kuralı yok. Şimdilik tehlike yok.
  • 24-11-2013, 12:03:08
    #23
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    AlperDemircan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence max. 2 kişi. Biri fazla atarlı, biri konu kilidinde bile espri yapıyor ahahah.

    Ya da karnı aç çalışan, karnı tık çalışan mod farkı. Şizofrenin Açofren Tokofren sendromu gibi ahahahaha.
    O atarlı mod hep bana denk geliyor.