AlperDemircan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bence max. 2 kişi. Biri fazla atarlı, biri konu kilidinde bile espri yapıyor ahahah.

Ya da karnı aç çalışan, karnı tık çalışan mod farkı. Şizofrenin Açofren Tokofren sendromu gibi ahahahaha.
O atarlı mod hep bana denk geliyor.