Konu
Moderatör'e teşekkürüm var!
24-11-2013, 12:03:08
#23
BesiktasliCocuk
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
AlperDemircan adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bence max. 2 kişi. Biri fazla atarlı, biri konu kilidinde bile espri yapıyor ahahah.
Ya da karnı aç çalışan, karnı tık çalışan mod farkı.
Şizofrenin Açofren Tokofren sendromu gibi
ahahahaha.
O atarlı mod hep bana denk geliyor.