Konu
Moderatör'e teşekkürüm var!
24-11-2013, 11:49:11
#20
RQ7
AlperDemircan adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bence max. 2 kişi. Biri fazla atarlı, biri konu kilidinde bile espri yapıyor ahahah.
Ya da karnı aç çalışan, karnı tık çalışan mod farkı.
Şizofrenin Açofren Tokofren sendromu gibi
ahahahaha.
sana kısa sürede bir ban görüyorum hocam