Tabi ki tek kişi bu kadar yaramaz insanı nasıl idare edecek

Bence max. 2 kişi. Biri fazla atarlı, biri konu kilidinde bile espri yapıyor ahahah.
Ya da karnı aç çalışan, karnı tık çalışan mod farkı.

Şizofrenin Açofren Tokofren sendromu gibi

ahahahaha.