Konu
Moderatör'e teşekkürüm var!
17-11-2013, 22:58:17
#9
d4rkpi0n
Ozsoy05 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
İşi bu abi niye teşekkür ediyorsunuz
(şaka)
ban yemiyim diye şaka seni gidi seni