• 17-11-2013, 21:55:33
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhabalar, 7/24 forumda, şikayet konularıyla, reportlarla uğraşan mod.'uma teşekkürüm var.

    Moderatörümüz olmasa, bence forumda çok olaylar olurdu
  • 17-11-2013, 21:57:30
    #2
    Aynen bence radmin bu sistemi aktif etmesi forum içinde bizim içinde iyi oldu 100 kişi vardı yetkili çoğu zaman çevresine tanıdığına göre hareket ediyorlardı şuanda o durum ortadan kalmış ve hızlı ve seri bir şekilde çözüme gidiliyor.
  • 17-11-2013, 21:58:25
    #3
    Üyeliği durduruldu
    LitmuS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynen bence radmin bu sistemi aktif etmesi forum içinde bizim içinde iyi oldu 100 kişi vardı yetkili çoğu zaman çevresine tanıdığına göre hareket ediyorlardı şuanda o durum ortadan kalmış ve hızlı ve seri bir şekilde çözüme gidiliyor.
    Bu forumun tüm yöneticileri bize ekmek kapısını açan insanlar.. Hepsinden Allah razı olsun..
  • 17-11-2013, 22:00:06
    #4
    23 gunde edindiginiz izlenimlerden dolayi bende size tesekkur ederim...
  • 17-11-2013, 22:00:49
    #5
    Arada haybeye banlanıyoruz da, çalışıyor adamlar.
  • 17-11-2013, 22:01:20
    #6
    Üyeliği durduruldu
    tum konulara son postu atan ondan sonra post attırmayan yani her konuda son sozu soleyen bu abimize / arkadaşımıza para toplayıp guzel bir hediye almak lazım gerçekden şaka maka bi yana forum la tek başına ilgilenen kişi bence radmin ********** dan daha fazla forum uzerinde emegi olan bir arkadaş.
  • 17-11-2013, 22:02:02
    #7
    Üyeliği durduruldu
    SemihCAN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    23 gunde edindiginiz izlenimlerden dolayi bende size tesekkur ederim...
    Avatarınıza bakarak konuşuyorum, abi demeliyim yaşça büyüğümsünüz sanırım


    Abi, 23 gün önce geldim ama, en az 400 tane şikayet konusu acıldıgınıda farkettim ama moderetörümüz bunlarla 1 gün içinde hallediyor ve ilgileniyor..

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 22:02:02 -->-> Daha önceki mesaj 22:01:21 --

    AlperDemircan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arada haybeye banlanıyoruz da, çalışıyor adamlar.
    caxe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tum konulara son postu atan ondan sonra post attırmayan yani her konuda son sozu soleyen bu abimize / arkadaşımıza para toplayıp guzel bir hediye almak lazım gerçekden şaka maka bi yana forum la tek başına ilgilenen kişi bence radmin ********** dan daha fazla forum uzerinde emegi olan bir arkadaş.
    Kesinlikle haklısınız ama siz betimleme yaparsanız, o kadar kişi ile uğraşırken bide sen sinirlendirirsen banlamakta haklı
  • 17-11-2013, 22:55:26
    #8
    İşi bu abi niye teşekkür ediyorsunuz

    (şaka)
  • 17-11-2013, 22:58:17
    #9
    Ozsoy05 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İşi bu abi niye teşekkür ediyorsunuz

    (şaka)
    ban yemiyim diye şaka seni gidi seni