ozkula.com.tr teşekkürler
33
●2.994
- 23-06-2013, 16:44:04Değerli yorumunuz için teşekkür ederizOdy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-07-2013, 01:53:43Herhalde iki seneden uzun süredir çalışıyoruz. İlk günlerini bilirim diyeyim.
Baya geliştirdiler kendilerini. Garip hatalar aldığım günlerden, sorunsuz günlere geldik.
Eğer kesinti varsa, büyük ihtimalle sunucu taşınıyordur.
Çok nadir olabilen birkaç kesinti dışında ciddi sıkıntım olmadı şimdiye kadar. Geçen günlerde kısa kısa olmuştu birkaç kez, onun haricinde bir sorun yok uzun zamandır. Tavsiye ederim.
- 03-07-2013, 22:48:30Değerli yorumunuz için teşekkürler.sis651 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Daha iyisi için çalışıyoruz. - 04-07-2013, 02:46:05Üyeliği durdurulduHocam sitenizin tasarımı ve logosu daha profesiyonel hale getirilse daha iyi olur gibiOzkula adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ayrıca planladığınız , düşündüğünüz bir host kampanyası var mı ? host alıcam ancak acelem yok , ayın 18 inde işime yarıyacak. Eğer kampanya vs olacaksa yararlanmak isterim
- 04-07-2013, 11:50:43Değerli yorumunuz için teşekkür ederizSrdr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Logo üzerinde halen çalışmaktayız.
Şuan için veya ileriye dönük bir kaç ay içinde host kampanyası düşünmemekteyiz - 04-07-2013, 20:56:39Bende bu arkadaşların müşterisiyim. Ticket konusunda biraz fazla başlarını ağrıtıyorum ama eksiksiz ve sorunsuz bir şekilde her ticketıma cevap alıyorum.. Sorun olan yerde anında müdahele ediyorlar teşekkürler kendilerine.
- 05-07-2013, 20:22:54Değerli yorumunuz için teşekkür ederiz^FB-DeViL^ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-07-2013, 20:50:24En yakın zamanda bende düşünüyorum.
GT-I9300 cihazımdan Tapatalk 4 Beta ile gönderildi

Çok nadir olabilen birkaç kesinti dışında ciddi sıkıntım olmadı şimdiye kadar. Geçen günlerde kısa kısa olmuştu birkaç kez, onun haricinde bir sorun yok uzun zamandır. Tavsiye ederim.