• 16-06-2013, 22:32:41
    #19
    İş yapmayın. Sürekli siteler gidiyor !
  • 23-06-2013, 16:44:04
    #20
    Ody adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ozkulayı seviyoruz okadar ticket atmama ragmen adamlar bıkmadı ben bıktım onlar bıkmadı

    Gerçekten hizmetiniz kaliteniz çok iyi 6 aydir hiç bir sorun yaşamadım.
    Değerli yorumunuz için teşekkür ederiz
  • 03-07-2013, 01:53:43
    #21
    Herhalde iki seneden uzun süredir çalışıyoruz. İlk günlerini bilirim diyeyim. Baya geliştirdiler kendilerini. Garip hatalar aldığım günlerden, sorunsuz günlere geldik.
    Eğer kesinti varsa, büyük ihtimalle sunucu taşınıyordur. Çok nadir olabilen birkaç kesinti dışında ciddi sıkıntım olmadı şimdiye kadar. Geçen günlerde kısa kısa olmuştu birkaç kez, onun haricinde bir sorun yok uzun zamandır. Tavsiye ederim.
  • 03-07-2013, 22:48:30
    #22
    sis651 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Herhalde iki seneden uzun süredir çalışıyoruz. İlk günlerini bilirim diyeyim. Baya geliştirdiler kendilerini. Garip hatalar aldığım günlerden, sorunsuz günlere geldik.
    Eğer kesinti varsa, büyük ihtimalle sunucu taşınıyordur. Çok nadir olabilen birkaç kesinti dışında ciddi sıkıntım olmadı şimdiye kadar. Geçen günlerde kısa kısa olmuştu birkaç kez, onun haricinde bir sorun yok uzun zamandır. Tavsiye ederim.
    Değerli yorumunuz için teşekkürler.

    Daha iyisi için çalışıyoruz.
  • 04-07-2013, 02:46:05
    #23
    Üyeliği durduruldu
    Ozkula adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Değerli yorumunuz için teşekkürler.

    Daha iyisi için çalışıyoruz.
    Hocam sitenizin tasarımı ve logosu daha profesiyonel hale getirilse daha iyi olur gibi Ayrıca planladığınız , düşündüğünüz bir host kampanyası var mı ? host alıcam ancak acelem yok , ayın 18 inde işime yarıyacak. Eğer kampanya vs olacaksa yararlanmak isterim
  • 04-07-2013, 11:50:43
    #24
    Srdr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam sitenizin tasarımı ve logosu daha profesiyonel hale getirilse daha iyi olur gibi Ayrıca planladığınız , düşündüğünüz bir host kampanyası var mı ? host alıcam ancak acelem yok , ayın 18 inde işime yarıyacak. Eğer kampanya vs olacaksa yararlanmak isterim
    Değerli yorumunuz için teşekkür ederiz

    Logo üzerinde halen çalışmaktayız.

    Şuan için veya ileriye dönük bir kaç ay içinde host kampanyası düşünmemekteyiz
  • 04-07-2013, 20:56:39
    #25
    Bende bu arkadaşların müşterisiyim. Ticket konusunda biraz fazla başlarını ağrıtıyorum ama eksiksiz ve sorunsuz bir şekilde her ticketıma cevap alıyorum.. Sorun olan yerde anında müdahele ediyorlar teşekkürler kendilerine.
  • 05-07-2013, 20:22:54
    #26
    ^FB-DeViL^ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende bu arkadaşların müşterisiyim. Ticket konusunda biraz fazla başlarını ağrıtıyorum ama eksiksiz ve sorunsuz bir şekilde her ticketıma cevap alıyorum.. Sorun olan yerde anında müdahele ediyorlar teşekkürler kendilerine.
    Değerli yorumunuz için teşekkür ederiz
  • 05-07-2013, 20:50:24
    #27
    En yakın zamanda bende düşünüyorum.

    GT-I9300 cihazımdan Tapatalk 4 Beta ile gönderildi