• 05-07-2013, 21:59:22
    #28
    Marshmallow adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    En yakın zamanda bende düşünüyorum.

    GT-I9300 cihazımdan Tapatalk 4 Beta ile gönderildi
    Dilediğiniz zaman hizmet sağlamaktan mutluluk duyarız
  • 05-07-2013, 22:11:18
    #29
    1,5 yılı geçti ozkula'dan hizmet alalı. Güvenlik konularında aşırı hassas bir firmadır. Bende kendilerine teşekkür ediyorum.
  • 05-07-2013, 22:44:41
    #30
    deviL34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1,5 yılı geçti ozkula'dan hizmet alalı. Güvenlik konularında aşırı hassas bir firmadır. Bende kendilerine teşekkür ediyorum.
    Teşekkür ederiz değerli yorumunuz için.
  • 09-07-2013, 11:09:00
    #31
    Bende bir yorum yapim , sitem tam 2 gündür kapalı, ve hiçbir açıklama yapılmadı.
    Özkula hosting firmasını önermiyorum.

    Email attım , forumdan yazdım sonuç alamadım.
  • 09-07-2013, 13:49:56
    #32
    2 gün sonunda , site yayına girmiştir.
    hosting şirketleri problem anında, müşterilere daha detaylı bilgi vermeliler.
  • 11-07-2013, 18:59:51
    #33
    serhat_akan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende bir yorum yapim , sitem tam 2 gündür kapalı, ve hiçbir açıklama yapılmadı.
    Özkula hosting firmasını önermiyorum.

    Email attım , forumdan yazdım sonuç alamadım.
    Ben görüşlere katılmıyorum. Benimde sitem aynı durumdaydı. Gerekli bilgi tarafıma verildi. Çalışmalarında devam ettiği ayrıca bildirildi. Halada veri kurtarma çalışmaları devam ettiği bildirildi. Özkula'dan memnunum.
  • 11-07-2013, 19:07:27
    #34
    serhat_akan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende bir yorum yapim , sitem tam 2 gündür kapalı, ve hiçbir açıklama yapılmadı.
    Özkula hosting firmasını önermiyorum.

    Email attım , forumdan yazdım sonuç alamadım.
    serhat_akan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 gün sonunda , site yayına girmiştir.
    hosting şirketleri problem anında, müşterilere daha detaylı bilgi vermeliler.
    cpanel2 sunucumuzda problem yaşamıştık önceden giderildi ilginiz için teşekkürler.

    pcnetbilisimnet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben görüşlere katılmıyorum. Benimde sitem aynı durumdaydı. Gerekli bilgi tarafıma verildi. Çalışmalarında devam ettiği ayrıca bildirildi. Halada veri kurtarma çalışmaları devam ettiği bildirildi. Özkula'dan memnunum.
    İlginiz için teşekkür ederim destek talebi atarsanız yapılacak ve yapabileceklerimizi iletebiliriz


    iyi çalışmalar