Bende bir yorum yapim , sitem tam 2 gündür kapalı, ve hiçbir açıklama yapılmadı.
Özkula hosting firmasını önermiyorum.
Email attım , forumdan yazdım sonuç alamadım.
2 gün sonunda , site yayına girmiştir.
hosting şirketleri problem anında, müşterilere daha detaylı bilgi vermeliler.
cpanel2 sunucumuzda problem yaşamıştık önceden giderildi ilginiz için teşekkürler.
Ben görüşlere katılmıyorum. Benimde sitem aynı durumdaydı. Gerekli bilgi tarafıma verildi. Çalışmalarında devam ettiği ayrıca bildirildi. Halada veri kurtarma çalışmaları devam ettiği bildirildi. Özkula'dan memnunum.
İlginiz için teşekkür ederim destek talebi atarsanız yapılacak ve yapabileceklerimizi iletebiliriz
iyi çalışmalar