Bende bir yorum yapim , sitem tam 2 gündür kapalı, ve hiçbir açıklama yapılmadı.
Özkula hosting firmasını önermiyorum.
Email attım , forumdan yazdım sonuç alamadım.
Ben görüşlere katılmıyorum. Benimde sitem aynı durumdaydı. Gerekli bilgi tarafıma verildi. Çalışmalarında devam ettiği ayrıca bildirildi. Halada veri kurtarma çalışmaları devam ettiği bildirildi. Özkula'dan memnunum.