Marshmallow adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
En yakın zamanda bende düşünüyorum.

GT-I9300 cihazımdan Tapatalk 4 Beta ile gönderildi
Dilediğiniz zaman hizmet sağlamaktan mutluluk duyarız