Ozkula adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Değerli yorumunuz için teşekkürler.

Daha iyisi için çalışıyoruz.
Hocam sitenizin tasarımı ve logosu daha profesiyonel hale getirilse daha iyi olur gibi Ayrıca planladığınız , düşündüğünüz bir host kampanyası var mı ? host alıcam ancak acelem yok , ayın 18 inde işime yarıyacak. Eğer kampanya vs olacaksa yararlanmak isterim