^FB-DeViL^ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende bu arkadaşların müşterisiyim. Ticket konusunda biraz fazla başlarını ağrıtıyorum ama eksiksiz ve sorunsuz bir şekilde her ticketıma cevap alıyorum.. Sorun olan yerde anında müdahele ediyorlar teşekkürler kendilerine.
Değerli yorumunuz için teşekkür ederiz