Ody adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ozkulayı seviyoruz okadar ticket atmama ragmen adamlar bıkmadı ben bıktım onlar bıkmadı

Gerçekten hizmetiniz kaliteniz çok iyi 6 aydir hiç bir sorun yaşamadım.
Değerli yorumunuz için teşekkür ederiz