Herhalde iki seneden uzun süredir çalışıyoruz. İlk günlerini bilirim diyeyim.

Baya geliştirdiler kendilerini. Garip hatalar aldığım günlerden, sorunsuz günlere geldik.
Eğer kesinti varsa, büyük ihtimalle sunucu taşınıyordur.

Çok nadir olabilen birkaç kesinti dışında ciddi sıkıntım olmadı şimdiye kadar. Geçen günlerde kısa kısa olmuştu birkaç kez, onun haricinde bir sorun yok uzun zamandır. Tavsiye ederim.
Değerli yorumunuz için teşekkürler.
Daha iyisi için çalışıyoruz.