• 11-02-2010, 21:50:27
    #10
    Hayırlı Uğurlu Olsun...
    Sadece Adana ile Kalmasın İnşallah,
    Tebrik Ederim.
    Hayırlı Olsun...
  • 12-02-2010, 11:20:25
    #11
    Umarım ileride başarılı olursunuz ki eminim olucaksınız. En kısa sürede sizinle çalışmayı'da isterim.

    İyi Günler.. Kolay Gelsin.
  • 12-02-2010, 11:39:30
    #12
    Öncelikle tebrik ederim. Adana'ya böyle şeylerin yapılması çok hoş. Yolumuz düşerse uğrarız Kolay gelsin.
  • 12-02-2010, 12:49:12
    #13
    Konuyu Başından Sonuna kadar okudum ve Sağolsun Arkadaşlar davetye yolladı bende aranıza katılma fırsatı buldum. Firma yetkililerine burdan teşekkürlerimi iletiyorum Türkiyede yapılmaz diye birşey yoktur Türk insanı herşeyin üstesinden gelebilicek kapasitede insanlardır. İnsanımıza bunu hatırlatmaya çalısıyorduk ama herkes ümitsizlik peşinde bir kaç firma bu sektöre adım atmış durumda onlarıda tebrik ediyorum. Dış ülke yandaşlarıda Savunmalarına devam etsin. Neyse fazla uzatmicam ilk msjım forumda yanlışım var ise düzeltin. En kısa sürede inş sizinle çalışmak kısmet olur İstanbul pek Yorucu olmaya baslamıstı : ) Sağlıcakla kalın iyi forumlar.
  • 12-02-2010, 13:15:43
    #14
    Tebrik ederim sevindirici bir haber fakat çukurovanın sıcağında,neminde ne kadar soğutma sistemi olursa olsun ne kadar veremli olacak takipteyim
  • 12-02-2010, 15:20:05
    #15
    Hayırlı olur inşallah
  • 12-02-2010, 18:06:53
    #16
    Ortaya gerçekten bir datacenter açıldığına dair somut bir şeyler koymanızı rica ediyorum. Bu forumda bir çok kez açıldı datacenter açıyoruz, şöyle böyle diye sonra yalan attıkları ortaya çıktı. (Nasıl bir ego varsa yalan ile besleniyor.)

    Yanlış anlamayın size yalancı gibi bir kelamda bulunmuyorum. Bu tür arkadaşlar yüzünden insanlara güvenme duygularımız azaldı. O yüzden laf ile değilde somut olarak bir şeyler konuya eklerseniz çok daha güzel olur.
  • 12-02-2010, 21:03:32
    #17
    Üyeliği durduruldu
    zuzurapper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adana'nın Seyhan İlçesindedir. Açılışımızda Tüm detaylı açıklamalar yapılıcaktır. Kalite , Hizmet ve Fiziksel Güzelllik dahili ön planda tutulmaktadır.
    Seyhan gerçekten gelişmiş bir ilçe
  • 13-02-2010, 12:07:24
    #18
    hayırlı olsun, resimleri merakla bekliyorum