• 13-02-2010, 13:12:21
    #19
    Üyeliği durduruldu
    Bir resim, bir resmi belge herhangi birşey gösterirseniz iyi olur."gerçekten yapıyoruz,gelin görün" gibi yorumlarla güven sağlayamazsınız.

    Kolay gelsin.
  • 15-02-2010, 08:46:11
    #20
    https://www.r10.net/r10-subeleri-amp-...bulusmasi.html

    bu başlıkta eğerki toplanma gerçekleşirse sizin oraya da bir uğrama yapabilirler.
  • 15-02-2010, 19:21:20
    #21
    Adana daki adresinizi alabilirmiyim gelip görmek isterim

    bu arada hayırlı olsun hocam
  • 18-02-2010, 00:42:09
    #22
    Merhaba,

    Öncelikle böyle bir proje içerisine girmeyi çok istemiştim. Ancak takdir edersiniz ki bu tarz projelerin maddi ağırlığının yanında, manevi desteğinde olması gerekiyor. Bu konularda kendimi yetersiz gördüğüm için pek bulaşma taraftarı olamadım. Finansal kaynağı sağlasakda öte yandan işin manevi boyutu da önemliydi. Sizi bu cesaretinizden dolayı tebrik etmek, projenizinde hayırlara vesile olmasını temenni etmek istiyorum. Adanamızada böyle bir projenin çalışır halini görmek beni mutlu eder. Eğer Açılış hakkında detayları özelden paylaşmanız sorun yaratmayacak ise, dönüşünüzü bekliyorum.

    Saygılarımla
    Emin ÖZTÜRK
  • 18-02-2010, 15:14:19
    #23
    Adres alabilir miyim ?
  • 23-02-2010, 18:41:44
    #24
    BDJ
    Üyeliği durduruldu
    Öncelikle Adana'mıza böyle bir yenilik kazandırdığınız için teşekkürler.

    Adresinizi alabilirmiyim ?
  • 24-02-2010, 10:33:15
    #25
    adresi pm alayım
  • 26-02-2010, 20:59:17
    #26
    hayırlı ugurlu olsun
  • 01-03-2010, 04:18:25
    #27
    Toplist99 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adana daki adresinizi alabilirmiyim gelip görmek isterim

    bu arada hayırlı olsun hocam
    yillarsonra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    adresi pm alayım
    arkadaşlar sanırım adres almışsınız , yorumları merak ediyoruz...