Bir resim, bir resmi belge herhangi birşey gösterirseniz iyi olur."gerçekten yapıyoruz,gelin görün" gibi yorumlarla güven sağlayamazsınız.
Kolay gelsin.
AtmTelekom | Datacenter
32
●3.555
- 15-02-2010, 08:46:11https://www.r10.net/r10-subeleri-amp-...bulusmasi.html
bu başlıkta eğerki toplanma gerçekleşirse sizin oraya da bir uğrama yapabilirler. - 18-02-2010, 00:42:09Merhaba,
Öncelikle böyle bir proje içerisine girmeyi çok istemiştim. Ancak takdir edersiniz ki bu tarz projelerin maddi ağırlığının yanında, manevi desteğinde olması gerekiyor. Bu konularda kendimi yetersiz gördüğüm için pek bulaşma taraftarı olamadım. Finansal kaynağı sağlasakda öte yandan işin manevi boyutu da önemliydi. Sizi bu cesaretinizden dolayı tebrik etmek, projenizinde hayırlara vesile olmasını temenni etmek istiyorum. Adanamızada böyle bir projenin çalışır halini görmek beni mutlu eder. Eğer Açılış hakkında detayları özelden paylaşmanız sorun yaratmayacak ise, dönüşünüzü bekliyorum.
Saygılarımla
Emin ÖZTÜRK - 01-03-2010, 04:18:25Toplist99 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülearkadaşlar sanırım adres almışsınız , yorumları merak ediyoruz...yillarsonra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle