Konu
AtmTelekom | Datacenter
12-02-2010, 11:39:30
#12
canercanbaz
Öncelikle tebrik ederim. Adana'ya böyle şeylerin yapılması çok hoş. Yolumuz düşerse uğrarız
Kolay gelsin.