Ortaya gerçekten bir datacenter açıldığına dair somut bir şeyler koymanızı rica ediyorum. Bu forumda bir çok kez açıldı datacenter açıyoruz, şöyle böyle diye sonra yalan attıkları ortaya çıktı. (Nasıl bir ego varsa yalan ile besleniyor.)

Yanlış anlamayın size yalancı gibi bir kelamda bulunmuyorum. Bu tür arkadaşlar yüzünden insanlara güvenme duygularımız azaldı. O yüzden laf ile değilde somut olarak bir şeyler konuya eklerseniz çok daha güzel olur.