Konuyu Başından Sonuna kadar okudum ve Sağolsun Arkadaşlar davetye yolladı bende aranıza katılma fırsatı buldum. Firma yetkililerine burdan teşekkürlerimi iletiyorum Türkiyede yapılmaz diye birşey yoktur Türk insanı herşeyin üstesinden gelebilicek kapasitede insanlardır. İnsanımıza bunu hatırlatmaya çalısıyorduk ama herkes ümitsizlik peşinde bir kaç firma bu sektöre adım atmış durumda onlarıda tebrik ediyorum. Dış ülke yandaşlarıda Savunmalarına devam etsin. Neyse fazla uzatmicam ilk msjım forumda yanlışım var ise düzeltin. En kısa sürede inş sizinle çalışmak kısmet olur İstanbul pek Yorucu olmaya baslamıstı : ) Sağlıcakla kalın iyi forumlar.