• 09-02-2010, 17:20:07
    #10
    karneos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    konuda yarışmaların uzatılmasına olan yakınmaları görmediniz sanırım siz de kuralların çiğnenmesini tasdikliyorsunuz öyleyse.
    Çalıntı bir tasarım seçilecek ise yarışma uzatılmasını tasdikliyorum tabii... En azından herkesin gönlü rahat olur... Kurallarda yarışma uzatılamaz diye bir kaide göremedim.
  • 09-02-2010, 17:55:59
    #11
    logorizma adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çalıntı bir tasarım seçilecek ise yarışma uzatılmasını tasdikliyorum tabii... En azından herkesin gönlü rahat olur... Kurallarda yarışma uzatılamaz diye bir kaide göremedim.
    Evet yok kurallarda. ama konulması gereken bir kural.. Sevgili Modlardan hala dönüş bekliyoruz. Değerli vakitlerini ayırıpta bi ilgilenseler çok minnettar kalıcaz.. Daha önemli işleri var anlaşılan
  • 09-02-2010, 19:01:01
    #12
    Misafir
    yarışma sahibinin bile bile o tasarımı seçmesi olayı sorunlu hale getirdi.İlkkez böyle bir durum yaşandı daha önce bu tip çalıntı durumalr yaşanıyordu ancak ilkkez birisi seçildi.

    Şimdi bu noktada yarışma sahibi bu logoyu seçtiyse biz seçemezsin diyemeyiz.Bizim buna hakkımız yok arkadaşlar.

    Ancak çalıntı imajlarla logo yarışmalarına giren kullanıcıların tespiti halinde 15 günlük caydırıcı uyarı banı atma kararı aldım.Aynı kural ihlali durumunda sınırsız ban atacağız.
  • 09-02-2010, 19:03:58
    #13
    ****** adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yarışma sahibinin bile bile o tasarımı seçmesi olayı sorunlu hale getirdi.İlkkez böyle bir durum yaşandı daha önce bu tip çalıntı durumalr yaşanıyordu ancak ilkkez birisi seçildi.

    Şimdi bu noktada yarışma sahibi bu logoyu seçtiyse biz seçemezsin diyemeyiz.Bizim buna hakkımız yok arkadaşlar.

    Ancak çalıntı imajlarla logo yarışmalarına giren kullanıcıların tespiti halinde 15 günlük caydırıcı uyarı banı atma kararı aldım.Aynı kural ihlali durumunda sınırsız ban atacağız.
    Açıklama için teşekkürler. ancak bir sorun daha var ki; yarışma sürelerinin yarışma sahibiplerinin kafasına göre değiştirmesi..
  • 09-02-2010, 19:20:35
    #14
    Misafir
    eğer istenilen seviyede çalışma çıkmadıysa yarışma sahibinin 1-2 günlük uzatmalar yapmasını anlayışla karşılamak lazım.öbürtürlü yarışma sahibi tatmin olamazsa anlamı kalmaz.
  • 09-02-2010, 19:47:04
    #15
    ****** adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    eğer istenilen seviyede çalışma çıkmadıysa yarışma sahibinin 1-2 günlük uzatmalar yapmasını anlayışla karşılamak lazım.öbürtürlü yarışma sahibi tatmin olamazsa anlamı kalmaz.
    Eğer buraya konu açmayı düşündüyse sonuçlara katlanmak zorundadır. İster açsın ister açmasın keyfi bilir. Ama yinede uzatma hakkının olduğunu zannetmiyorum.
    Poresyonellik açısından bu önemli birşey. bir gün verildiyse o günde bitirilmek zorundadır. aksi taktirde sitenin kalitesizliğini ortaya çıkarmaktan başka birşey değil bu. Birçok site var örnek vermeme gerek yok; yarışma tarihi verilen günde direk olarak biter. saniye bile geçirmezler.. işi ciddiye almaktır bu.
  • 09-02-2010, 19:53:17
    #16
    Misafir
    bu kaliteli tasarımcıların yarışmalara katılımıyla doğru ortantılı.Her yarışmada bu tip bir uzatma yok 1 tane yarışmada böyle birşey olmuş burda tartışıyorsunuz.

    Millet 30 tl ye profesyonel logo yapıyorum diye konular açarken ben sırf sizin haklarınızı korumak adına 200 tl ye kadar çıkarttım tasarım yarışma ödüllerini.

    Ancak aynı orantıda katılımında artması gerekir.Kalite arttığı sürece yarışma sahiplerininde istedikleri ortaya çıkacaktır.

    Bu bir süreç zamanla oturur herşey bukadar takılmayın.
  • 09-02-2010, 19:58:47
    #17
    ****** adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu kaliteli tasarımcıların yarışmalara katılımıyla doğru ortantılı.Her yarışmada bu tip bir uzatma yok 1 tane yarışmada böyle birşey olmuş burda tartışıyorsunuz.

    Millet 30 tl ye profesyonel logo yapıyorum diye konular açarken ben sırf sizin haklarınızı korumak adına 200 tl ye kadar çıkarttım tasarım yarışma ödüllerini.

    Ancak aynı orantıda katılımında artması gerekir.Kalite arttığı sürece yarışma sahiplerininde istedikleri ortaya çıkacaktır.

    Bu bir süreç zamanla oturur herşey bukadar takılmayın.
    Evet, ama adam gelmiş bana diyor: "yarışma kurallarında böyle birşey yok ister uzatırım ister uzatmam". ne malum başkasınında aynı şeyi demeyeceği?
    neyse ben demem gerekenleri dedim gerisi sizlere kalmış... iyi akşamlar
  • 09-02-2010, 20:28:08
    #18
    Tamam da benim bu konudaki yorumumda kötü bir söz yoktu , hakaret yoktu küfür yoktu... Neden mesajım siliniyor onu anlamadım ? Özgürce yorum yapma hakkımız yok mu ? Neyse ben yine de yorumumu yapayım. Silinmemesi dileklerimle...

    ****** adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    eğer istenilen seviyede çalışma çıkmadıysa yarışma sahibinin 1-2 günlük uzatmalar yapmasını anlayışla karşılamak lazım.öbürtürlü yarışma sahibi tatmin olamazsa anlamı kalmaz.
    O zaman 99designs gibi büyük siteler yanlış uyguluyor sistemi. Onlarda yarışmalar böyle uzamıyor da... Diyeceksiniz ki kaliteli çalışmalar yapan adamlar katılmazsa ne olacak ? Aynı durum bu tür sitelerde de mevcut. Bazı yarışmalara basit çalışmalar geliyor... Bu riski göze almalı zaten yarışma açan kişi... Güzellik yarışmaları yapılıyor ülkemizde ve dünyada... Oradaki bayanlardan daha güzeli yok mu dünyada ? Var... En iyisini bulma garantisi yok ki yarışmada. Tamam o yarışmalara GÜZEL bayanlar katılıyor zaten sadece ÖN ELEME ile diyeceksiniz bu söylediğimin karşılığında da .. O zaman burada da GÜZEL çalışma yapan kişiler ÖN ELEME sonrasında katılacak sadece yarışmalara. Sonuç böyle çıkıyor bu durumda... Yarışmanın uzaması kadar saçma bir mantalite yok yani.