Tamam da benim bu konudaki yorumumda kötü bir söz yoktu , hakaret yoktu küfür yoktu... Neden mesajım siliniyor onu anlamadım ? Özgürce yorum yapma hakkımız yok mu ? Neyse ben yine de yorumumu yapayım. Silinmemesi dileklerimle...

****** adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
eğer istenilen seviyede çalışma çıkmadıysa yarışma sahibinin 1-2 günlük uzatmalar yapmasını anlayışla karşılamak lazım.öbürtürlü yarışma sahibi tatmin olamazsa anlamı kalmaz.
O zaman 99designs gibi büyük siteler yanlış uyguluyor sistemi. Onlarda yarışmalar böyle uzamıyor da... Diyeceksiniz ki kaliteli çalışmalar yapan adamlar katılmazsa ne olacak ? Aynı durum bu tür sitelerde de mevcut. Bazı yarışmalara basit çalışmalar geliyor... Bu riski göze almalı zaten yarışma açan kişi... Güzellik yarışmaları yapılıyor ülkemizde ve dünyada... Oradaki bayanlardan daha güzeli yok mu dünyada ? Var... En iyisini bulma garantisi yok ki yarışmada. Tamam o yarışmalara GÜZEL bayanlar katılıyor zaten sadece ÖN ELEME ile diyeceksiniz bu söylediğimin karşılığında da .. O zaman burada da GÜZEL çalışma yapan kişiler ÖN ELEME sonrasında katılacak sadece yarışmalara. Sonuç böyle çıkıyor bu durumda... Yarışmanın uzaması kadar saçma bir mantalite yok yani.