****** adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu kaliteli tasarımcıların yarışmalara katılımıyla doğru ortantılı.Her yarışmada bu tip bir uzatma yok 1 tane yarışmada böyle birşey olmuş burda tartışıyorsunuz.

Millet 30 tl ye profesyonel logo yapıyorum diye konular açarken ben sırf sizin haklarınızı korumak adına 200 tl ye kadar çıkarttım tasarım yarışma ödüllerini.

Ancak aynı orantıda katılımında artması gerekir.Kalite arttığı sürece yarışma sahiplerininde istedikleri ortaya çıkacaktır.

Bu bir süreç zamanla oturur herşey bukadar takılmayın.
Evet, ama adam gelmiş bana diyor: "yarışma kurallarında böyle birşey yok ister uzatırım ister uzatmam". ne malum başkasınında aynı şeyi demeyeceği?
neyse ben demem gerekenleri dedim gerisi sizlere kalmış... iyi akşamlar