****** adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
eğer istenilen seviyede çalışma çıkmadıysa yarışma sahibinin 1-2 günlük uzatmalar yapmasını anlayışla karşılamak lazım.öbürtürlü yarışma sahibi tatmin olamazsa anlamı kalmaz.
Eğer buraya konu açmayı düşündüyse sonuçlara katlanmak zorundadır. İster açsın ister açmasın keyfi bilir. Ama yinede uzatma hakkının olduğunu zannetmiyorum.
Poresyonellik açısından bu önemli birşey. bir gün verildiyse o günde bitirilmek zorundadır. aksi taktirde sitenin kalitesizliğini ortaya çıkarmaktan başka birşey değil bu. Birçok site var örnek vermeme gerek yok; yarışma tarihi verilen günde direk olarak biter. saniye bile geçirmezler.. işi ciddiye almaktır bu.