• 09-02-2010, 23:14:13
    #19
    Misafir
    Öncelikle sakin ol.2.cisi mesajın senden bir sonra bold mesaj yazan birisinin mesajı silinirken yanlışlıkla silinmiş.

    Konumuza gelelim

    Bakın 99desing de binlerce tasarımcı var burada 50 tasarımcı var nasıl bir kıyaslama bu anlamadım ? Oradaki profesyonel katılım ile buradaki profesyonel tasarımcı katılımı oranlamasına ise hiç girmeyeceğim.

    ayrıca 99desing de bildiğim kadarıyla yarışma sahibi herhangi bir kazanan belirlemek zorunda değil hatta garanti olup olmadığı orada belirtiliyor.Bizim yarışmalarımızda ise her koşulda bir kazanan belirleme zorunluluğu var.

    Yarışmanın uzayabilmesi şu aşamada bana anormal gelmiyor.Yarışma sahibinin istediği seviyede bir çalışma çıkmamış olması sonucu yarışmayı bir kaç gün daha uzatabilmesi anormal değildir.napacak kullanmayacağı bir çalışma için paramı ödeyecek ?

    Yarışmalara bir düzen getirdim ve herzaman tasarımcıların haklarını korumak adına yaptık bunları kurallar,fiyat düzenlemeleri vs.tekrar ediyorum bu bir süreç zamanla herşey yerine oturacak.Lütfen bazı şeylere saygı duyun.

    birtakım şeyleri saçma mentalite olarak gören arkadaşlar gidip 50 tl ye kurumsal kimlik çalışması yapabilirler.

    Saygılar.
  • 10-02-2010, 00:28:32
    #20
    ****** adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    birtakım şeyleri saçma mentalite olarak gören arkadaşlar gidip 50 tl ye kurumsal kimlik çalışması yapabilirler.

    Saygılar.
    Aynen öyle yapıyorum ben de gidip 50 Tl'ye kurumsal kimlik yapıyorum.

    Saygılar bizden.
  • 10-02-2010, 00:51:24
    #21
    evet oluyor, ama bunun önüne geçilemez. r10 böyle yapanları atacak olsa forumda işveren kalmaz.

    o yüzden hayıflanmanın anlamı yok. resmi bir yer değil burası çünkü, maalesef gülüseven dikenine katlanacak.
  • 10-02-2010, 01:03:53
    #22
    ****** adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yarışma sahibinin bile bile o tasarımı seçmesi olayı sorunlu hale getirdi.İlkkez böyle bir durum yaşandı daha önce bu tip çalıntı durumalr yaşanıyordu ancak ilkkez birisi seçildi.

    Şimdi bu noktada yarışma sahibi bu logoyu seçtiyse biz seçemezsin diyemeyiz.Bizim buna hakkımız yok arkadaşlar.

    Ancak çalıntı imajlarla logo yarışmalarına giren kullanıcıların tespiti halinde 15 günlük caydırıcı uyarı banı atma kararı aldım.Aynı kural ihlali durumunda sınırsız ban atacağız.
    yalnız şöylede bir durum sözkonusu. konudada bahsettiğiniz gibi yarışmayı kazanan kişi burdaki cliparti satın almış olup üzerinde renk değişikliği yapmış olabilir. sonuçta burda yasal bir sorun yok. bir diğeri ise sıkca şahit olduğum bir durum. yarışmadaki kişiler hazır free olarak dağıtılan vectorler kullanıyor. yarışmayı başlatan kişi bundan rahatsız değilse bence bundada sorun olmamalı . hatta öyleki bana gelen müşterilerimin bu şekilde isteği bile oluyor benden. yani 15 gün gibi bir uzaklaştırma, başka kurum, şirket yada site tarafından kullanılan bir logo üzerinden bir logo yapılmışsa anca bu şekilde olabilir diye düşünüyorum.
  • 10-02-2010, 15:37:25
    #23
    öncelikle selamlar, yarışmalara katılan birisi olarak bende düşüncelerimi paylaşmak isterim..

    konuyu açan hocamız ne dediyse onaylıyorum canı gönülden katılıyorum.

    bahsi geçen konuşmalarda, süre sıkıntısı bence çözülmesi gereken bir durumda.
    labudi' 1-2 gün uzatma kullanılmasının mantıklı olduğunu söyledi ve işverenlerin memnuniyeti için bu yeri geldiğinde gereklidir. fakat şu yapılmalı..
    atıyorum tasarımları beğenmedi mi.. 1 veya 2. günün saat 20.00 de bitiyor.
    gibi bir izahat yapması gerekmektedir.. çünkü takip edereniz mesajları : " saat kaçta bitiyor " " yarışma bitti mi " gibi soruların önüne geçmek için işverenlerin tam saat vermeleri konusunda bir yaptırımın gerektiğini düşünüyorum..

    Herkese iyi günler saygılar..
  • 10-02-2010, 17:11:10
    #24
    aslında bir vbulletin eklentisi yok mu ki bunun için, bence var. mesela konu bittiği an kilitesin otomatikman, çalışmalar belirli boyutlarda mesaja eklenmeli ve yorum kısmı kapalı olsun mesela, böylece gereksiz tartışmalar da kalkar.
  • 10-02-2010, 18:27:46
    #25
    Avagado adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aslında bir vbulletin eklentisi yok mu ki bunun için, bence var. mesela konu bittiği an kilitesin otomatikman, çalışmalar belirli boyutlarda mesaja eklenmeli ve yorum kısmı kapalı olsun mesela, böylece gereksiz tartışmalar da kalkar.
    Harika fikir gereksiz şahsiyetlerin gereksiz mesajlarını okumaktan yarışma yarışmalıktan çıkıyor. Ve öneri mükemmel, kesinlikle değerlendirilmesi gerekir...
  • 10-02-2010, 19:26:52
    #26
    Runodizayn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Harika fikir gereksiz şahsiyetlerin gereksiz mesajlarını okumaktan yarışma yarışmalıktan çıkıyor. Ve öneri mükemmel, kesinlikle değerlendirilmesi gerekir...
    digitalpoints benzer bir sistemi domain satışında kullanıyor. r10 buna da benzer bir çözüm bulabilir