kısa zamanda güncellenecek
Bilgi almak için msn: iletisim@pdstudio.org[/CENTER]
pdstudio | Çalışmalarım
45
●3.019
- 17-04-2009, 23:18:19PDstudio ile sürekli çalışıyorum , eğer iş teslimi 12de gerekiyor dersem 12ye 10 kala hem MSN adresinden , hem mail adresimden iletişime geçmekte ve işi teslim etmektedir. Sabah 5lerde kalkıp zor anlarımda yardımcı olmuştur sağolsun.
Fiyatları bana göre uygundur , bence işini severek ve kaliteli yaptırmak isteyen herkes içinde uygundur.
Her zaman gözünüz kapalı güvenebilirsiniz ve tasarım çalışmalarınızı PDstudio'ya emanet edebilirsiniz. - 17-04-2009, 23:28:53Eposta Aktivasyonu Gerekmekteterran adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleher ikinizede ayrı ayrı teşekkür ederim düşünceleriniz içinenginberk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-04-2009, 13:16:39Gerçekten çok güzel çalışmalar , emeğine sağlık.
Fakat bazı çalışmalarında harf yerine karakter kullanmışsın. Mesela "axreklam"ın ilk logo çalışmasında "a reklam" gibi geldi gözüme. Bir de "videoscriptleri.com" çalışmanda ilk olarak "ideoscriptleri.com" olarak okudum. Yani o harf yerine kullanılan karakterlerin stilleri harflerinkiyle biraz daha uyumlu olsa süper olacak gerçekten.
Not: Amacım sizin yararınız için öneri de bulunmaktır yanlış anlamayınız lütfen.
Tekrar kolay gelsin, başarılar... - 18-04-2009, 13:38:50Eposta Aktivasyonu Gerekmekteteşekkür ederim_PCqoliQ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-04-2009, 16:02:32Eposta Aktivasyonu Gerekmekteteşekkürler flash referanslarda eklenmiştir.BilgicNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle