• 17-04-2009, 23:13:57
    #1
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    kısa zamanda güncellenecek
    Bilgi almak için msn: iletisim@pdstudio.org[/CENTER]
  • 17-04-2009, 23:18:19
    #2
    PDstudio ile sürekli çalışıyorum , eğer iş teslimi 12de gerekiyor dersem 12ye 10 kala hem MSN adresinden , hem mail adresimden iletişime geçmekte ve işi teslim etmektedir. Sabah 5lerde kalkıp zor anlarımda yardımcı olmuştur sağolsun.

    Fiyatları bana göre uygundur , bence işini severek ve kaliteli yaptırmak isteyen herkes içinde uygundur.

    Her zaman gözünüz kapalı güvenebilirsiniz ve tasarım çalışmalarınızı PDstudio'ya emanet edebilirsiniz.
  • 17-04-2009, 23:26:45
    #3
    PDStudio'ya flash intro yaptırdım,
    kendisi gerçekten emeğinin hakkını veriyor ve zamanında teslimat yapıyor.
    kendisini tebrik eder, bundan sonraki çalışmalarında başarılar dilerim.

    her zaman çalışacağım bir arkadaş.
  • 17-04-2009, 23:28:53
    #4
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    terran adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    PDstudio ile sürekli çalışıyorum , eğer iş teslimi 12de gerekiyor dersem 12ye 10 kala hem MSN adresinden , hem mail adresimden iletişime geçmekte ve işi teslim etmektedir. Sabah 5lerde kalkıp zor anlarımda yardımcı olmuştur sağolsun.
    Fiyatları bana göre uygundur , bence işini severek ve kaliteli yaptırmak isteyen herkes içinde uygundur.
    Her zaman gözünüz kapalı güvenebilirsiniz ve tasarım çalışmalarınızı PDstudio'ya emanet edebilirsiniz.
    enginberk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    PDStudio'ya flash intro yaptırdım,
    kendisi gerçekten emeğinin hakkını veriyor ve zamanında teslimat yapıyor.
    kendisini tebrik eder, bundan sonraki çalışmalarında başarılar dilerim.
    her zaman çalışacağım bir arkadaş.
    her ikinizede ayrı ayrı teşekkür ederim düşünceleriniz için
  • 18-04-2009, 13:16:39
    #5
    Gerçekten çok güzel çalışmalar , emeğine sağlık.
    Fakat bazı çalışmalarında harf yerine karakter kullanmışsın. Mesela "axreklam"ın ilk logo çalışmasında "a reklam" gibi geldi gözüme. Bir de "videoscriptleri.com" çalışmanda ilk olarak "ideoscriptleri.com" olarak okudum. Yani o harf yerine kullanılan karakterlerin stilleri harflerinkiyle biraz daha uyumlu olsa süper olacak gerçekten.
    Not: Amacım sizin yararınız için öneri de bulunmaktır yanlış anlamayınız lütfen.
    Tekrar kolay gelsin, başarılar...
  • 18-04-2009, 13:38:50
    #6
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    _PCqoliQ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gerçekten çok güzel çalışmalar , emeğine sağlık.
    Fakat bazı çalışmalarında harf yerine karakter kullanmışsın. Mesela "axreklam"ın ilk logo çalışmasında "a reklam" gibi geldi gözüme. Bir de "videoscriptleri.com" çalışmanda ilk olarak "ideoscriptleri.com" olarak okudum. Yani o harf yerine kullanılan karakterlerin stilleri harflerinkiyle biraz daha uyumlu olsa süper olacak gerçekten.
    Not: Amacım sizin yararınız için öneri de bulunmaktır yanlış anlamayınız lütfen.
    Tekrar kolay gelsin, başarılar...
    teşekkür ederim
  • 18-04-2009, 13:46:09
    #7
    Güzel çalışmalar başarılarının devamını dilerim.
  • 18-04-2009, 16:02:32
    #8
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    BilgicNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güzel çalışmalar başarılarının devamını dilerim.
    teşekkürler flash referanslarda eklenmiştir.
  • 18-04-2009, 17:11:27
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Çok Güzel Çalışmalar... Bravo..