PDstudio ile sürekli çalışıyorum , eğer iş teslimi 12de gerekiyor dersem 12ye 10 kala hem MSN adresinden , hem mail adresimden iletişime geçmekte ve işi teslim etmektedir. Sabah 5lerde kalkıp zor anlarımda yardımcı olmuştur sağolsun.
Fiyatları bana göre uygundur , bence işini severek ve kaliteli yaptırmak isteyen herkes içinde uygundur.
Her zaman gözünüz kapalı güvenebilirsiniz ve tasarım çalışmalarınızı PDstudio'ya emanet edebilirsiniz.
PDStudio'ya flash intro yaptırdım,
kendisi gerçekten emeğinin hakkını veriyor ve zamanında teslimat yapıyor.
kendisini tebrik eder, bundan sonraki çalışmalarında başarılar dilerim.
her zaman çalışacağım bir arkadaş.
her ikinizede ayrı ayrı teşekkür ederim düşünceleriniz için