Gerçekten çok güzel çalışmalar , emeğine sağlık.
Fakat bazı çalışmalarında harf yerine karakter kullanmışsın. Mesela "axreklam"ın ilk logo çalışmasında "a reklam" gibi geldi gözüme. Bir de "videoscriptleri.com" çalışmanda ilk olarak "ideoscriptleri.com" olarak okudum. Yani o harf yerine kullanılan karakterlerin stilleri harflerinkiyle biraz daha uyumlu olsa süper olacak gerçekten.
Not: Amacım sizin yararınız için öneri de bulunmaktır yanlış anlamayınız lütfen.
Tekrar kolay gelsin, başarılar...