Konu
pdstudio | Çalışmalarım
17-04-2009, 23:26:45
#3
enginberk
PDStudio'ya flash intro yaptırdım,
kendisi gerçekten emeğinin hakkını veriyor ve zamanında teslimat yapıyor.
kendisini tebrik eder, bundan sonraki çalışmalarında başarılar dilerim.
her zaman çalışacağım bir arkadaş.