• 30-04-2009, 09:13:27
    #28
    Çok güzel çalışmalar . tebrik ederim
  • 02-05-2009, 09:40:41
    #29
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    trlink adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Estetik görünümü göze iyi hitap ediyor, gerçektende güzel olmus. Tebrikler.
    yorum için teşekkür ederim.

    R3alMyD4rL1nG adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok güzel çalışmalar . tebrik ederim
    teşekkürler
  • 14-05-2009, 07:29:38
    #30
    Üyeliği durduruldu
    Başarılarını dilerim . Çok güzel yapıyorsun bu işi
  • 16-05-2009, 10:48:55
    #31
    referanslarınız cidden çok hoş msn ekledim görüşelim.
  • 17-05-2009, 23:12:26
    #32
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    NeFR3T adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Başarılarını dilerim . Çok güzel yapıyorsun bu işi
    teşekkürler

    PiEycPi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    referanslarınız cidden çok hoş msn ekledim görüşelim.
    teşekkür ederim tabii görüşmek üzere
  • 17-05-2009, 23:16:22
    #33
    Üyeliği durduruldu
    güzel çalışmalar olmuş.
  • 17-05-2009, 23:29:55
    #34
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Digitürk İstanbul için banner çalışmaları



    Ayrıca açılış flash intro buradan


    RocK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    güzel çalışmalar olmuş.
    teşekkürler
  • 17-05-2009, 23:56:35
    #35
    pdstudio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Digitürk İstanbul için banner çalışmaları

    Ayrıca açılış flash intro buradan
    teşekkürler

    bu çalışmayı birlikte yürüttük. gerçekten beklediğimizin çok üstünde bir iş çıkardı. üstelik bizim hiç bir yönlendirmemiz olmadan tamamen kendi yaratıcılığıyla.

    ellerine sağlık.
  • 19-05-2009, 11:42:32
    #36
    Bence bir işi yapmak kadar sunmakta önemlidir.Sen her ikisinide başarmışssın yolun açık olsun.Çalışmaların güzel ve örnek alınacak şekilde tebrik ederim.