pdstudio | Çalışmalarım
45
●3.019
- 02-05-2009, 09:40:41Eposta Aktivasyonu Gerekmekteyorum için teşekkür ederim.trlink adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
teşekkürlerR3alMyD4rL1nG adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 17-05-2009, 23:12:26Eposta Aktivasyonu GerekmekteteşekkürlerNeFR3T adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
teşekkür ederim tabii görüşmek üzerePiEycPi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 17-05-2009, 23:29:55Eposta Aktivasyonu GerekmekteDigitürk İstanbul için banner çalışmaları

Ayrıca açılış flash intro buradan
teşekkürlerRocK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 17-05-2009, 23:56:35pdstudio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu çalışmayı birlikte yürüttük. gerçekten beklediğimizin çok üstünde bir iş çıkardı. üstelik bizim hiç bir yönlendirmemiz olmadan tamamen kendi yaratıcılığıyla.
ellerine sağlık.
