Konu
pdstudio | Çalışmalarım
17-05-2009, 23:12:26
#32
pdstudio
Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
NeFR3T adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Başarılarını dilerim . Çok güzel yapıyorsun bu işi
teşekkürler
PiEycPi adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
referanslarınız cidden çok hoş msn ekledim görüşelim.
teşekkür ederim tabii görüşmek üzere