• 19-05-2009, 15:35:55
    #37
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    OrhanKizilkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence bir işi yapmak kadar sunmakta önemlidir.Sen her ikisinide başarmışssın yolun açık olsun.Çalışmaların güzel ve örnek alınacak şekilde tebrik ederim.
    teşekkürler düşüncelerin için
  • 23-05-2009, 03:08:54
    #38
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Yeni eklenen çalışmalarım
    *büyük hallerini görmeniz için resimlere tıklamanız yeterli




    Önizleme 1 | Önizleme 2 | Önizleme 3







    viksir.com banner çalışmaları 728*90 | 468*60 | 160*600
  • 23-05-2009, 11:41:50
    #39
    Üyeliği durduruldu
    Çok güzel çalışmalar,başarılarınızın devamını dilerim.
  • 23-05-2009, 12:07:58
    #40
    Üyeliği durduruldu
    çalışmalarının birkaçı hariç diğerleri çok kaliteli
  • 23-05-2009, 12:29:55
    #41
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    keskin_root adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok güzel çalışmalar,başarılarınızın devamını dilerim.
    JelixViewer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çalışmalarının birkaçı hariç diğerleri çok kaliteli
    her ikinizede teşekkür ederim yorumlarınız için
  • 31-05-2009, 15:16:35
    #42
    Üyeliği durduruldu
    Gayet güzel olmuş eline sağlık.
  • 31-05-2009, 15:46:46
    #43
    "FALANCA" Logosu Çok Hoşuma Gitti Tebrikler
  • 01-06-2009, 14:44:15
    #44
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Soldy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gayet güzel olmuş eline sağlık.
    teşekkür ederim
    SpHinX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    "FALANCA" Logosu Çok Hoşuma Gitti Tebrikler
    sağolasın
    yeni 2 adet banner çalışması

  • 22-06-2009, 10:08:45
    #45
    Üyeliği durduruldu
    çok güzel çalışmalar ellerine sağlık